Vilken skillnad!!!

Kollade bussen jag ska ta imorn.. den går från mig 09.19 och jag är framme 09.27 =8min skulle jag bott kvar i fiskis skulle d ta 30min. Nice!!!

Va precis uppe hos Emma och Patrik precis och tände o släckte lite lampor, hämta busskort som jag fick ta över mm.. satte på tvn i 5 min mm så folk inte får för sig att göra dumheter.. då jävlar!!! är man lägenhetsvakt så ÄR man! och som tur är så ser jag ju om någon oinbjuden får för sig att göra dumheter.. och då kommer jag springandes me min snuskiga löptik och odiskade stekpanna och blodar ner han i facet me bella löp och slår allt jag kan me stekpannan så det blir svårt att urskilja om han är ett löptiksoffer eller stekpanneoffer.. mohahahaha!


Nää nu är jag trött och bör sova... köket blev inte klart... suck.. finns en dag imorn också..

Får se om jag hinner slänga in nå inlägg innan jag åker imorn, annars kanske jag hinner på jobbet :)


                                                                                          
Här befinner jag mig imorgon :)


Hundarna på bilderna är mina dagisbarn som jag vart me och skolat in. Khan och Lupus, två kärlekar till mig. Mycket har vi gått igenom, både gott o ont.

- Fia! Ja visst är det... =) Visst är man mamma, men ibland finns det andra problem än barnbajs och välling. Kände att jag nått den punkten nu...
Vissa vet varför, typ du, och jag känner att även om jag aldrig kommer klä av mig helt för hela webben så kan jag ändå skriva av mig på mitt sätt, där barnen faktiskt inte alltid platsar. Jag saknar dig massa tjejen! Ska tillbaks till sunklägenheten på lördag, du kanske vill hjälpa?? me några plastglas vitt vin ;) ooohh va nice... lät som en mycket bra idé tycker jag.. hehe... eller va sägs???
Love you my dear! nu ska jag sova.



Helt galen ser jag ut... men det va ett "the moment"-bild, Emma :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag menar ju det :)

Du har ju ett himla bra sett att förmedla känslor, samtidigt som man inte behöver ha en aning om orsaken. Även om jag nu vet om den så är det fortfarande intressant att läsa om man inte vet!

Det är ungefär som varje gång jag bara gapat när du läst dina uppsatser för mig ang skolan... Du är grym på att skriva.

Jobbar till kvart i fem , men sen är jag friii!Så det låter ju som en bra idé! love you tooooo. puss

2009-08-10 @ 08:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0