Over And Out!!!!

Fyyyy faaan vilken skitdag.. eller nej.. elller jo... eller fan vet jag... men d har varit sysselsätta en unge som ska byta rutiner, hinna städa, hinna laga mat hinna diska, hinna lägga ungar, hinna duscha, hinna blogga, hinna plugga.. nää jag skulle hellre dö... haha, man e helt jävla lost utan gubben hemma... d bara är så!!!

En kille som fått gamla lägenheten ringde igår och fråga om han fick flytta in tidigare, på fredag ist för tisdag.. absolut sa jag, men vi hade tänkt flyttstäda i helgen, så då får du ta den i befintligt skick. jaja för fan, det gör jag.. kanon säger han och jag bara känner hur 70920382783478384920 ton släpper från mina axlar.. SÅ DÄR JA!!! =)

Jag e så kluven i allt just nu.. så mycket tankar, så ycket känslor.. har dåligt samvete hela jävla tiden.. vet inte varför egentligen... men d liksom bara är så.. är iof stressad med skolan o så, man blir lätt förvirrad med att ha en unge hemma 24-7... även om d är så där superduper mysigt.... så är hon ju snart 2... och att lägga i nå babygym finns ju inte längre. haha, nepp här e d bara att va pigga morsan... but a mother gotta do what a mother gotta do!  eller nåt?!


Åhhh juste.. idag så ringde liksom dumbo mig... fan d e evigheeeeeeeeteeeeeer sen!!!! det är 4 år sen vi sågs då vi gick på fest i kårsta som spåra ur totalt eller om d va när vi va hemma hos fia... kommer inte ihåg.. haha fy faaan... och jag försökte få tag i han när jag va på smällen, och när jag äntligen lyckas så svarar han inte i luren utan ringer tillbaks sen, då jag missar samtalet som va från privat nummer, där han säger sitt mobnummer... och jag tänkte att jag skriver upp d sen... juste... bara det att jag sagt pp kontraktet.... så 1 timme senare, fanns där ingen signal att ringa på... men nu har jag hittat han igen och det ska verkligen bli skitkul att ses igen... vi har verkligen bara varit vänner, och har alltid kul!!!

japp, d är lycka d =)


Nu ska jag bekänna min fylla i lördags... den som skrattar dör....

Jag o Emma har planerat detta läääänge!! sjukt taggade...



Taggade o lite galna...





Vi skålar med nya drickan Jinx


Vi anfaller Alexandra, Kissie, och tvingar henne ta ett kort me oss... och jag ser GALEN ut, någon sa till min att det finns något som heter photoshop.. TACK o va faaan menar du me den?? gillar du inte min dubbelhaka??



Vi går vidare.. och Emma döör av de höga priserna!



Här börjar det spåra ur för mig...


Emma skulle aldrig ge bevis på att hon shottar för att uppnå rätt fylla ;) Eller så a hon snabbare än jag??


Emma är en partybrud....


Jag me....


Nu hände nåt???



Jag undrar vad??


mednas jag funderar så kan jag retas lite...



Emma har en plan..


Hon hyllar sin geniala Idé...


Jag e för full för att hänga me..



Emmas stackars polare som förmodligen aldrig någonsin mer kommer bjuda på tequila igen...


Emma fatta nada..... om vi säger så här... jag är för full för att va me på bild vid det här laget...



Här slutade festen... Jag kommer hem me råge... tappar plånboken i bilen och ligger död dagen efter...


Jag lovar härmed att ALDRIG MER DRICKA ALKOHOL PÅ STOCKHOLMS NATTKLUBBAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0