kan inte

kan inte sova... skitjobbigt... drömde massa konstiga drömmar, en sån där jättevacker dröm, och en när vi var ett gäng som blev jagade av såna där smittade människor, som blir helt crazy... såg resident evil igår :P Fick inte ta me mig bella på båten och blev helt hysteriskt, de tvinga mig välja mellan mitt barns och mitt liv eller bellas liv.. thank you for that! när vi kom till båten va d inga smittade människor ute iaf, och jag blev överlycklig och ropade på bella. hon hoppa ut genom fönstret och sprang av ren naiv iver och ramlar i vattnet som det även ligger tunn is på, hör att hon skäller till och ser en grön hand i vattnet, puckot bara skäller o skäller och vägrar lyssna på mig... i samma ögonblick kommer ett helt gäng av crazy people och jag ska hoppa i båten, men ramlar i... skriker på bella att hoppa i båten men hon är totalt jävla onådd... sen vaknar jag av att batteriet på hemluren skriker... urs.

Igår hade jag o älsklingen en slö dag.. lämna alla barn i fredags hos sin mamma och den lilla hos mormor. Nicklas kom föbi på fömiddagen och drack massa kaffe, fast jag lämna gubbarna ifred och satt på balkongen och läste och drack kaffe =) NICE!!!
Sen bestämde vi oss för ett dopp på ingarö havsbad, åkte dit och bada i vattnet som var 22'!!! såååå nice... sen slängde vi oss i soffan en stund, och så fick Kenta för sig att han skulle börja måla i köket mitt i natten... suck... ut me hunden och go'natt blev d för mig... men nu sitter jag här, och har ingen aning om va jag ska göra.. är hungrig... men äter jag nu kan jag inte gå o lägga mig igen... det är som att spruta in fett i röven medans man skiter,, typ :P

 Vi är som gjorda för varann ;)





Och till DU.... Alla människor gör misstag... absolut... men ditt misstag var dömt att jag skulle döma dig för. Att du ens kan skriva nåt sånt i din blogg?! Du ville inte "strö salt i såren".... men ändå är det dig d är synd om?? Det är du som är så jävla ledsen, och du blir hämtad av dina kompisar för att du inte kan må så.... mm mm... vet du.. som man bäddar får man ligga.... eller kanske, som man ligger får man bädda!
Jag har ett helt liv att bygga upp igen... men det gör inget... för det kan bara bli till det bättre. Jag är stark, och jag tar ingen skit... jag behöver inte bevisa för nån att de kan lita på mig, jag behöver inte be om ursäkt... jag behöver inte skämmas öronen ur mig, och jag har inte fört någon bakom ljuset, eller ätit någon middag med falskare-kan-jag-inte-bli-Mask!Under mitt täcke är det superrent!!!

SKÄMS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0