Home :)

Nu e jag hemma :) Va en kanonmysig dag på jobbet.. tyvärr tog jag inga kort.. skitklantigt... men men...


Såg en viss person idag när jag satt på bussen, i samma stund som jag knacka på rutan högg d i magen... vet inte varför...kanske för att hans leende bara sa smärta... Jag vet hur sårad han är och blivit... och bara på en natt så försvann all vår gemenskap... synd att två helt oskyldiga blir mest drabbade,,, men d är väl så verkligheten ser ut.


Som sagt, det gick kanon idag... håller mig hårt för att inte börja styra o ställa... vet inte varför... men jag hade mina rutiner där, och jag antar väl att jag går in där jag sluta liksom.. Det var iaf mysigt, och dagen funka bra.. lugn och harmonisk va den... jag gjorde det  jag skulle, sen satte jag mig me en kopp kaffe och snacka skit me Astrid =)

nää, nu ska jag diska och laga mat... och sen dricka kaffe... för jag är sååååå sugen på KAFFE!



Kommentarer
Postat av: p

blev iaf glad att du knackade :$

2009-08-11 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0