Herbal Line?

Idag va jag nere på coop, så såg gigantiska schampoo flaskor.. såg ut som herbal essences, ni vet "åååhh ahhhh mmmm yeaaah"- schampoot :P och så lukta jag på ena flaskan och blev alldeles förskräckt!!! lukta SKIT!!! Flaskorna var identiska med herbal essences, bara att essences var utbytt mot line, och det stod något på arabisk text... snacka om att luras!!! Tur att jag är en sån där som måste lukta på allt hundra gånger om innan jag bestämmer mig.. Kenta följer tex aldrig med till affärn om han vet att vi ska köpa skjöljmedel.. jag kan aldrig bestämma mig... och ibland köper jag det dyraste jag hittar för att kunna bestämma mig snabbt, men blir alltid förbannad på kenta när vi kommer hem för att det inte lukta som jag trodde eller nåt.. haha jaja :P Alla har sina nojjer, bara är så :)

Idag va vi i äckellägenheten och plocka bort det sista... blir alltid deppig när jag kommer dit..  får kalla kårar bara vi svänger av mot fiskis... har blivit så skadad som människa på det där stället, och nu har man insett att man inte behöver leva så, med sunkiga byxor och smutsiga linnen... och tjock som en ko... nää nu är jag på väg tillbaka till den Carro jag är... pigg, glad och hyffsat snygg :P

Saknar dock min soulmate Fia som bor i fiskis... men ska minsann få henne ifrån den där mörka hålan en gång för alla =)

Imorn blir det jobb =) JAAA!!! Jag och Astrid ska äga stället som bara hon och jag kan, och hundarna ska få underbara promenixer kanske med bad.. tyvärr är det inte så många av mina gamla dagisbarn kvar... så man känner ju inte alla dogs än... men har en vecka på mig och jag brukar ju få beröm för vilken underbar hundmänniska jag är.. Maria, en vän till mig.. skällde på mig när jag sa att jag skulle bli uska akutvård och barnkompetens...
"neeej, det är inte ditt kall, du ska jobba med djur! På ett eller annat sätt vinner du alltid deras hjärta inom en vecka".. Ja jo kanske... men djur är mitt intresse, speciellt hundar, jag gillar utmaningar... och jag vill inte trötna på mina utmaningar... Hundar är min grej, att lösa ägares problem, och vissa felbeteenden är utmanigar jag älskar... tänk om det skulle bli vardag för mig.. jag tror jag skulle lessna, och då skulle mitt brinnande intresse slockna... så nää... jag är nöjd som det är =)

Nu ska jag lägga ungar, sen ska jag göra finslip i köket.. MY GORS!!! va fint det kommer bli :) Lillskit kommer hem på onsdag.. stora tjejen till skolan... har fortfarande mucho freedoom till onsdag :)

sätter in bild på köket om det hinner bli klart...


Fortfarande Pigg, glad & hyffsat snygg ;)
När jag bodde i stugan på ingarö =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej min fina vän!

Saknar dig.

Va roligt att du skriver så här oxå!

Puss

2009-08-09 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0