bra dag :)

Ja.. i dag är det en bra dag.. skällde lite på kenta, och så kommer han hem och jag får värsta kärleksritualen.. haha ja alltså, pussar och kramar och "jag älskar dig mest i hela världen" och sen satt vi och prata lite och redde ut lite strul... nu e jag så där harmonisk igen.. konstigt va den människan kan göra med mig.. och tar vi oss genom det här, då kan vi lika gärna gitfta oss, för då kan INGET komma emellan oss...!!!


Åhhh... vilken ångest jag har... är bara onsdag, torsdag och fredag kvar.. sen går jag tillbaks till plugglivet igen... inser nu vilket jävla jobb jag hade, vilka förmåner att få vara ute med hundar hela dagarna, gosa med, skälla på, uppfostra och älska... det blir som ett andra hem... visst är det en hel annan miljö nu än när jag jobbade där, det kanske är lite mer ytligt... men det behövs kanske.. fan det va ju triangeldrama  JÄMT... Men mellan mig och Astrid är allt som avskakat, vi har pratat mycket och vi har haft våra  diskussioner. men vi har löst det och nu är vi de vi borde vara, och då borde jag inte gå hemma nu!!! ASTRID :P


haha... nää då, no pressure... ;)

nää ska plugga lite nu... bilder kommer imorn.. sitter vid bärbara..

Puss kram

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Haha det är väl klart!

2009-08-12 @ 10:53:33
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Lite svårt att vara anonym när man redan varit i "fight" med dom ;P

2009-08-12 @ 12:06:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0