Är så lat så jag blir ARG

Faaan... fråga mig om jag är stressad.. eller nej gör inte det.... men jaaaa d är jag... blev precis klar med "lindrande vård"... skitmissnöjd med sista inlämningen... men hoppas den duger iaf... hmmm... bara det att jag har 7 uppgifter till... tills på måndag!!!!!!


Gaaah.... så om ni undrar var jag tagit vägen så jobbar jag, tar hand om barn, tar hand om hemmet eller pluggar... lär nog inte bli en massa skriverier här inte på ett tag... ska försöka... men roligare inlägg kommer nästa vecka..

Är ledsen också... sista dagen imorn... fy fan... jag som börjar komma in i det igen.. och jag trivs så jävla bra att jobba me astrid, vi matchar varann så jävla bra... saker blir gjort, men ingen är utarbetad.. eller jo.. kanske astrid... som när hon tar sig an ett klippjobb på en hund.. och så funkar inte trimmern på hundens päls... så där står hon mellan... 9-15? med SAX!!! haha fy fan... stackarn. 
Men bortsett från det så går man dit med ett leende och längtar efter en kaffe me henne... urs o fy! skitjobbigt.. blir nästan lite tårögd, tokdiggar L också som jobbar där, helskön tjej som får ångest av att lämna hunden när hon ska handla.. hahaha hallåååå.... hunden märkte inte ens att hon gick.. :P
Nää men hon är skitatrevlig, verkligen!!! och aaa... nää,,, är bara jobbigt att sluta bara så där igen... men hur mycket jag än skulle vilja jobba där nu, så är det rätt kört fram tills Mathilda börjat på dagis... men men, det kommer väl en dag för mig med.. hoppas jag.. vet iaf att jag inte kommer lämna de ifred. :P

En irländsk setter på hunddagiset är helt besatt av mig!!! När jag kommer in i boxen luktar han igenom hela mig, helt omöjlig att rubba, sen pussar han ihjäl mig, hellst i nacken o under armarna!? eeuuuu.... och när jag är i närheten av hans box står han och skäller och gnäller tills jag går fram o klappar på han igen... urs... ja... nej men d blir nog bra... börjar bli lite blödig nu... nu ska jag sova... kanske ska ta cykeln imorn???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0